tisdag

Andrèa säger:

vet du vad ett spjut är ??

Andrèa säger:

vet alla vad ett spjut är???!?!?!

haha asså, våra lärare måste tro vi är födda igår..

- okej, vad ska vi ha för regler i denhär salen då? ehm, ska jag slänga ut om någon är dum? på tredje varningen slänger jag ut personen, den får 3 chanser på sig. ska man få närvaro även om man blivit utslängd, vad tycker ni?

- apooor, varför står det appoooor?
- sanna, APA!
- aha, men nu ser jag allt vad det står! det står nötter!

skönt att man har kontoret iallafall, annars skulle ja inte stå ut med dom haha.

-eeehm, ja, asså, dom som jag inte har på listan måste jag nog tyvärr be gå ut. jag kan inte undervisa någon som inte står på listan, så kan alla som inte står på listan vara snälla att gå ut från klassrummet? vilka stog inte på listan?

n - en aplåd!
a - men väx upp förfan!
n - okej förlåt vi ska sluta.

haha ja pallar inte med dom.
dethär inlägget blev inte ens lite sammanhängande, men ibland tänker ja inte så smart, och jag skriver ju vad jag tänker.. så, jaa.

nu ska jag laga mat sen ska jag duscha, sen kommer jag nog tillbaks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback