your words doing nothing but just messing up inside my head

igår då.. malin kom hit, sen kom sofia, och sen malin och carro. så var vi här ett tag och då ringde dom från jobbet och ville att ja skulle jobba idag och imorn. slutar 7 så det är väl lungt, men ja, blir segt imorn. sen gick vi och mötte johaaaanna, så jävla glad jag blev av att träffa dig vännen. du är bäst (: och sen mötte vi ida och sen gick mot stan.. gick till rix fm men det var inget kul, så då mötte vi elin, niklas, otto, martin och då fick jag träffa niklas igen (: sen hade vi så tråkigt så vi gick hem och sov. somna kanske 10 elr nåt, segaste kvällen på länge.
och nu gick nyss sofia, och jag ska duscha och fixa mig sen gå ner till stan, sen till jobbet.

don´t you know it´s wicked?

Kommentarer
Postat av: Blomqvist

:D:D:D:D:D::D <3

2007-08-12 @ 16:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback