lördag?

tror det är lördag idag iaf,
tänker jämt att jag ska ta mig lite tid att skriva här,
men det blir aldrig så.
eller tid har jag, men har tröttnat lite sådär..
ska skärpa mig!

jag är jättehungrig och de finns ingen mat, skapligt kämpigt.
har haft ett bra lov hittils (?) måste jag erkänna, mycket trevligt.
igår var jag först hos alem, med malin linnea carro sen kom massa andra.
och sen gick vi vidare hem till mattias och var där,
sen mötte jag min far och gick hemmåt.

somnade sent, jättesent,
men idag tog jag mig faktiskt upp klockan 9
för att ge mig iväg till nautilus och träna med mamsen.
helt slut var jag efteråt,
fyfan ja skaka gjorde jag.. men bra kändes det! :)

nu ska jag leta efter mat och sen ska ja hem till mamma,
så ska vi åka och köpa skor :D
och imorn ska ja hem till henne igen och så ska min syster färga mitt hår,
alltid kul. hoppas det blir bra annars blir jag ledsen.
sen dagen efter det äre nyår och då hoppas jag på fest!
blir det inte som jag tänkt blir jag också ledsen.


fick nyss ett sms från malin,
hon skickade ett som jag skickat till henne igår,
garva så ja tjöt. tänkte ni skulle få ta del av det:
Klart jag vill ditt bästa, du är ja min bästa..
Du får inte äls när igen. Han du ringa mig pappa be han ringa mig?
Är vilse, 07088 skola kan du ringa snälla.

ojoj så fel det kan bli ibland.
hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback