söndag

då var det söndag igen, och andra advent.
malin gick hem för en stund sen, vi vaknade halv 4,
eftersom vi var uppe till 6 imorse.

har inte så mycket att säga om skola och så,
förutom att jag är sämst på att passa tider..
antingen kommer jag för sent eller på tok för tidigt.

i fredags vart det mys hos malin ,
såg på idol och spela kort x) sen sov jag där, som vanligt..
igår låg vi fortfarande i malins säng halv 6 på kvällen,
orkade inte ta oss upp. men sen blev vi typ tvugna,
så vi släpade oss hem till mig, duscha och så sen började fixa oss.
sen kom adel, henka och matte hit och så.. aa. det var väl trevligt :)
men dom drog halv 6 imorse så vi var lite trötta på slutet.


just nu är jag så jävla besviken på dig, jag vet inte vad jag ska ta mig till.
funderar på att flytta härifrån..
inget går som det ska.

I'm tired of actin' like I ain't hurtin'

Kommentarer
Postat av: m

write more baby


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback