torsdag

torsdag igen, veckorna går för snabbt asså!

bor hos mamma nu ett tag, får se hur länge jag blir kvar..
behövde komma bort lite.

igår tänkte jag först dra till jeppe på "fest",
men jag blev hemma istället. utgång imorn ist?
och glad är jag för det, för kan säga att jennie inte mådde speciellt bra i skolan idag. haha.
först var vi i kyrkan och kollade luciatåg,
sen hade vi data men dit gick inte speciellt mycket folk.
sen lunch, och bild.. blev typ klar med min fina gubbe,
efter det hade vi engelska och sen slutade vi.
har haft sån jääävla mensverk hela dagen,
fråga typ 10 pers men ingen hade nån panodil eller nånting,
så jag fick gå och ha ont ist. inte långt ifrån att ja nästan svimmade sista lektion asså,
aldrig haft så ont.
nu är jag hemma iaf, idag vet jag inte vad som händer..
ska kanske träna om jag orkar, men isåfall blir det själv för sahra är bakis.

måste till stan och kolla julklappar också, inte köpt en enda.
ingen idé om va ja ska köpa heller, mindre bra..
nu måste jag gå och hitta en tablett innan jag dör!


First time
That I saw your eyes
Boy you looked right through me.
Play it cool
But I knew you knew
That cupid hit me,

You got me trippin , stumbling , flippin , fumbling
Clumsy 'cause I'm fallin in love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback