fredag igen..

är hemma nu, klockan är bara 10 över 10..
gick hem från skolan, var bara på första lektionen.. idag var en såndär dag som jag verkligen inte orkade vara i skolan. seg skoldag.. men men, så nu är ja hemma.
ikväll ska ja va barnvakt fram till halv 8 elr nåt.. sen vet ja inte va ja ska göra =/ sofia maybe?
imorn blire fest iallafall, det är ett som är säkert :) och redigt kul ska det blir också, hoppas det blir en lyckad kväll..
nu ska ja sova lite.. skööönt :)

och nu är det kväll, och jag är SJUK!.. fatta det då. jag har fått feber.. jävla kul när man har tänkt att festa imorn =/.. ja får fan se till att bli frisk för ja ska festa! och så äre..och nu ska ja sova så jag blir frisk! hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback