fuuun

Vad skrattade du åt sist ? mig själv, faktiskt :p
Har du hål i öronen? jepp
Drack du monsterläsk när det var poppis? självklart
Har du någonsin köpt en griskulting? nej
Gillar du att utnyttja folk? nej
Ser du ofta på TV? alltid
Leker du fortfarande med Barbie? nääääe

Senaste personen du talade med ! min syster
Har du hånglat med fler än fem personer? ja

Gillar du äppelmos? nej

Har du hånglat med någon kändis? nepp tyvärr ;p

Vad föredrar du, att äta eller att spela squash? äta, utan tvek

Har du någon gång blivit inkallad av rektorn? Isf, varför? haha jo för länge sedan när ja hade gjort något dumt
Humör just nu? ganska bra, lite sur för att ja är så förkyld
Är det nåt du absolut inte äter? broccoli!!
Musik just nu? melodifestivalen ;)
Vad sa du senast? du ska fan inte ta mina skor
Hur många kuddar sover du med? tvåååå
Favoritväder? varmt och soligt
Om du var fast på en öde ö, tre saker att ta med? sofia, mat, datorn ;D
Spelar du nåt instrument? gitarr på musiken, räknas de? XD
Morgon- eller nattmänniska? naaatt
Sparare eller slösare? slösare
Vem är viktigast för dig? mina familj och mina vänner
Tror på liv på andra planeter? ja vet inte
Har du några homosexuella vänner? ja vet inte haha
Äckligaste insekten? spindel!
Skriver du dagbok? nej
Stökigt eller välstädat? alltid stökigt, tyvärr
Gungar du på stolen? ja ibland
Är du rädd för blod? ja! :o
Gillar du att sjunga? hihi japp
Vad gör du om du får hicka? brukar vänta tills det går över, annars dricker ja vatten upp och ner :D
Vad längtar du mest efter just nu? tills studiebidraget kommer! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback