haha bussigt..

jag mår inte bättre kan ja säga, snarare sämre. tappar rösten ibland och i morse kunde jag inte ens prata.. bara viska, haha. eller så pep jag ;p sahra garva åt mig i telefon, slyna ;p
nu har vi egentligen spanska.. men vi blev nyss avstängda från den. perfekt (y) or not.. slipper man gå dit igen då.. vi garva tydligen för mycket. fast egentligen var vi väl inte värre än någon annan men hon tycker väl inte om oss, så nu tycker inte jag om henne.. fett irriterad. ja tyckte om henne förut men aah, hon har själv gjort så att ja inte tycker om henne så.. men men, det får jag väl leva med :P men missar ju 50 poäng. mindre bra.
idag allafall måste ja va hemma hela dagen, och läsa ut min bok. och imorn ska ja ner till stan och så :)

hoppas ja är frisk till helgen.. kul att sitta och sega hemma =/ blääää.

/ josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback