happy times ;)

Vem skrev du senast med på msn? Elin
Vem pratade du med senast i din mobil? Johanna
Vem vill du så himla gärna slå nu? hemlis
Vem får dig att le? hihi, :$
Vem skickade du sms till senast? Andrea
Vem fick du sms av för några timmar sen? Andrea
Vem tycker du om väldigt mycket? Min familj såklart ;) och vännerna.
Vem slår du oftast? jag brukar inte slåss ;)
Vem skrattar du åt oftast? Angelica tror jag faktiskt, jag har nog aldrig skrattat så mycket som åt henne haha
Har du vart så ledsen eller arg så det har gått ut över andra ? Jo det har nog hänt :p
Vilken är ditt bästa pogram? Prison Break / OC.
Vem är din idol? Wentworth Miller ^^
Vem fick dig att fälla en tår sist? Hah, ingen kommentar..
Vem är väldigt irriterande? min lillasyster ibland.. 8-) och sen sånna människor som är falska brukar va ganska irriterande ; )
Vem ska du träffa imorgon?
ALLAAA :d för imorn är jag inte sjuk längre!
Vem vill du helst av allt träffa nu? världens rikaste människa, och så ska ja gifta mig med han :D

home again.. inte kunnat göra ett piss idag.
inte kunnat gå till tandläkarn som ja skulle, och inte till skolan som jag också skulle, och + att ja inte kan dansa ikväll =/ jag kommer missa massor och så kommer det bli döjobbigt att ta igen.

men imorn ska ja fan till skolan :p orkar inte ligga hemma längre nu.. börjar sakna angelica och elin i skolan också x) nu längtar jag nästan tillbaks. fast jag missade två prov idag, mindre bra.
längtar till helgen också!
då blir det partiieee igen ;d

förresten så drömde ja sjukaste drömmen! =/ ja drömde att ja bodde mitt i stan och så vart ja hungrig men ja hade precis vaknat, och så, haha, så skulle ja gå till mc donalds för att köpa mig något att äta, och så går ja dit och där träffar jag elin och angelica och dom säger hej som vanligt och ja sätter mig med dom sen kommer det maaassa folk från skolan och sätter sig med oss.. och ingen märker nånting men ja sitter i bara en stor tröja och inga byxor eller nånting.. och inget smink har jag, som sagt, hade precis vaknat.. :p
sen helt plötsligt säger angelica; men josse hur ser du ut, fryser du inte? du har ju ingen mössa..
så ger hon mig en mössa och sen vakna jag..

hahahaha.. som att det var helt normalt att knalla ner till mc donalds i bara en tröja x) jag tycker iallafall att det var kul!



bye




hon är ju bara för söt, min syssling :) <3


Kommentarer
Postat av: blomqvist

Hihi,jag får dig att le (q)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback