hehe

(x) Rökt en cigarett
(x) Druckit så mycket att du spytt
( ) Krockat någons bil
( ) Stulit en bil
(x) Varit kär
(x) Snott något
( ) Fått sparken
( ) Sagt upp dig
( ) Varit i handgemäng
(x) Smygit ut ur dina föräldrars hem
(x) Blivit påkommen av någon när du har sex. -haha, tyvärr.
(x) Blivit arrestrerad
( ) Gått på en BLIND DATE
(x) Ljugit för en vän
(x) Skolkat
( ) Sett någon dö
( ) Varit till Kanada
( ) Varit till Mexiko
(x) Flygit flygplan
(x) Gått vilse
(x) Rest runt i Sverige
( ) Besökt Washington DC
(x) Simmat i havet
( ) Känt som du skulle dö
(x) Gråtit dig till sömns
(x) Lekt tjuv och polis
( ) Nyligen ritat med färger
(x) Sjungit karaoke
(x) Betalat för maten med enbart mynt
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra
(x) Busringt
(x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan
(x) Fångat en snöflinga på tungan
(x) Dansat i regn
(x) Skrivit till Jultomten
( ) Blivit kysst under en mistel
( ) Sett solen gå upp med någon du tyckt om
(x) Blåst såpbubblor
(x) Grillat på en strand
( ) Gått på en fest du inte var bjuden till
(x) Åkt rullskridskor
(x) Åkt skridskor
( ) Jag är kortare än 160cm.
( )Jag har en tatuering
( ) Jag har glasögon/linser.
(x) En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
(x) Jag är piercad, bara öronen xd
( ) Jag har piercing på ett annat ställe än i öronen.
(x) Jag har fräknar. - kanske lite
(x) Jag har svurit åt mina föräldrar.
( ) Jag har rymt hemifrån.
(x) Jag har mer än ett syskon
(x) Jag vill ha barn nån dag.
(x) Jag studerar.
( ) Jag jobbar.
( )Jag gör nästan alltid mina läxor.. - jag är snart igång
(x) Jag har missat mer än en vecka av skolan.
(x)Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats (pennor,sudd m.m)
(x)Jag har sett en fallande stjärna.
(x) Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas.
( ) Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan.
(x) Jag har lekt sanning eller konsekvens.
(x)Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme.
(x) Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet.
(x) Jag har suttit på ett tak på natten.
(x) Jag har åkt taxi.
(x)Jag har ätit sushi.
( ) Jag är i ett förhållande.
( )Jag är förlovad.
( )Jag är gift.
( ) Jag har varit på en blind date.
(x) Jag saknar någon just nu.
( ) Jag har varit otrogen i ett förhållande.
(x) Jag har blivit kysst i regnet.
(x) Jag har kramat en till mig helt okänd person.
(x) Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
(x)Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
( ) Jag har en hemlighet som ingen vet.
(x) Jag har fuskat i ett spel.
(x) Jag har druckit alkohol.
(x) Jag kan inte svälja piller.
(x) Jag har vaknat gråtande.
(x) Jag äger en iPod eller en mp3-spelare.
( )Jag äger många dyra designerväskor.
(x) Jag äger något från H&M.
( )Jag samlar på serietidningar.
( ) Jag har lätt för att öppna mig för nya människor.
( ) Jag ser på nyheterna
( ) Jag dödar inte insekter.
(x) Jag sjunger i duschen.
( ) Jag är en morgonperson.
( ) Jag är en sportfanatiker,
(x) Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar.
(x)Jag är kär i kärleken.
( ) Jag äter snabbmat varje vecka.
( ) Jag är bra på matematik.
( )Jag tror på spöken.
(x) Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet.
(x)Jag är väldigt kittlig.
( )Jag älskar mörk choklad.
(x) Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv

(x) Jag har snott den här från någon annan (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback