helgen slut igen :(

helgen då :) mycket trevlig. i fredags var ja bara hemma och chilla ;)..och igår så festa vi :) var på förfest i haga, och det var ju kul.. tills i slutet. men vi hade ju kul iallafall, haha. sen drog vi ut och skulle iväg nånstans, till erik tror ja. men han hade tydligen däckat eller nåt så.. haha. och sen kom en jääävla massa folk med spårvagnen. så då var vi i haga och yra hur länge som helst fan :p sen efter det så tog vi spånkan till donken ;d.. sen var vi där resten av kvällen. men ja hade faktiskt riktigt kul igår.. roligare än på länge :)

och elin sov hos mig, så idag har jag varit med henne. gått på stan och sen gick vi och spela biljard och sådär.. haha skapligt kul. elin var ju bäst ;D (y) taha. vann gjorde hon iallafall, båda gångerna ;d sen efter det så gick vi till donken bara och var där en stund, käka och så. sen drog vi oss hemmåt. trevlig dag :) fram tills ikväll nudå, det blev mindre kul. men jag hoppas bara på att allt fixar sig, för jag orkar inte dethär just nu. det skulle ju inte bli såhär.. men allt är upp till dig. denhär gången är det du som bestämmer, jag hoppas bara du gör rätt val..

det känns..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback