mat!

fan va gott det är att äta ibland asså ;d.. ja har fan käkat som ett djur idag.
men annars idag har ja inte gjort mycket.. skoooolan. först försov ja mig så ja missa första lektionen sen hade vi historia, alltid lika kul med leffe ;d haha. och efter det så vare lunch och sen demokrati tid, så vi hade inget bättre för oss och bestämde oss för att åka till eneby och hälsa på, så det gjorde vi :D så var vi där, träffa lite folk och så.. sen åkte vi tillbaka till skolan, hade engelska, sen musik. lite segt idag på musiken men det funkar. vi sjunger ju så jäkla bra ;d.. haha, not. men kul iallafall. och sen åkte jag hem och nu har jag bara varit hemma. käka nyss då ;d imorn ska jag till stan och fika med mamma och min syster, och sen efter det ska jag hem till mamma och bo där tills på lördag, sen ska ja hem till pappa igen och så. är förresten ensam här från torsdag till söndag. den ni ;d..så det blir att festa i helgen också. höhö. kiss and goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback