OOhyes.

okeeej, min dag har varit slapp som fan..
i morse skulle vi på studiebesök, men ja var sen så jag sket i det och åkte hem till pappa istället. sen skulle ja åka till skolan efter det, men ja somna och sen så blev klockan för mycket så det var ingen idé att åka till skolan med bara en lektion kvar.. så jag blev hemma hela dagen :p illa.. tänkte dra ner på stan men så blev det inte, och sen kom ja på att det var dans idag också. så det enda jag har gjort idag är sovit och dansat.. skapligt slut man är efter dansen. nu ska jag snart ta en dusch, sen ska ja fan sova.. ja ska orka upp till skolan imorn, och jag ska vara i tid och slippa stressa! får väl se hur det går ;p

tomorrow blir det stan iallafall, måste få pengar av sofia, och så måste ja kolla på något att ha på mig till helgen. vill ha något nytt på lördag :) johanna vill följa med imorn, vet dock inte om hon kan ^^
men i helgen blir det party! hell yäää :D

JAG VILL HA SOMMAR! ja orkar verkligen inte med snö och kallt längre! men får ja som ja vill? nix, som vanligt inte :p ge mig sol!

PUSS ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback