oooh noooo ;d

igåååår var ju ganska trevligt .. :)
på dagen gjorde ja inte så mycket, sov mest. ja gick upp halv 8 för att följa med mamma och storhandla. taha, visst är ja duktig? sen när vi kom hem somna jag. sedan vid halv 6 åkte ja till johanna och så fixa vi lit sen tog vi bussen till maria i svärtinge och fixa oss där, sen åkte vi till gunnar på fest :) i början var vi dom enda tjejerna men sen så kom natta och dom också ;p så vart det lite trevligt, sen droppa det in mer och mer folk :) helt okej .. till slut blev klockan halv 1 och vi skulle ta bussen hem och vi skulle gå ner för en jättebrant och hal backe, och tror ni inte ja ramlar eller? jo det gör jag, ja halkar och ramlar ut på vägen.. ont fick jag också, i mitt lillfinger. ja fick ett sår.. =/ iallafall så tog vi bussen och johanna och ja åkte hem till mig och sen skulle ja låsa upp och så var min nyckel borta :| men som tur var så kom det en kille som skulle in han öppnade åt oss :) så kom vi hem till mig och käkade maaaassa, döhungriga haha. och sen efter vi ätit gick vi och la oss.. kul kväll ;)

nu är ja hos sofia, och nu ska vi hem till mig. fixa lite grejjer, och sen dra på fest antagligen :)
imorn ska ja inte göra ett piss, ja ska sova och sen va hemma bara. och sen på måndag börjar skolan! fyfan va hemskt.. längtar till sommarn...


hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback