partiiiee

ooooooh så jävla trött är jag.. :p funderar på att bara va hemma idag, vet inte om jag orkar göra något.. om ja inte ska träffa natta?

iallafall, igår då.. kan inte säga annat än lyckat! efter att ha stressat sönder kommer johanna till mig.. vi fixar oss och sådär och sen möter vi maria, och då bär det av till ljura där det var lokalfest. till en början var det tråkigt, och nyktert, men efter att johanna tvingat mig dricka en halv flaska snabbt som tusan blev det genast lite roligare ;p så var vi där till ca 2 (?) jag har faktiskt ingen aning när vi drog därifrån så det var en vild chansning. iallafall så fick vi skjuts hem till mig och så gick vi upp och fixa oss lite och ringde runt lite sen drog vi på efterfest i kneippen.. inte speciellt mycket folk, men när man dansar är det alltid kul ;d haha, bara jag och johanna (y) men det var kul folk, träffade anna gjorde jag också :) så iallafall var vi på efterfesten till typ 5 elr nåt, sen gick vi hem.. så nu är jag helt dööööd. och nu sitter ja här, johanna drog för en stund sen.
tack johanna och alla andra för en lyckad kväll, jag är helnöjd ;D

nu ska ja sova, nattinatti.

Kommentarer
Postat av: Johanna

MM, det här måste vi göra om! :D ASS IN ;)

2007-02-19 @ 01:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback