sjuk igen

fan va trött ja blir på dethär asså, nu har ja fått feber igen.. fast kanske inte så konstigt, borde väl tagit det lugnt igår men det gjorde jag ju inte..
först var vi här och förkröka lite, jag, johanna, andrea, elin, sofia och sara.. sen kom någre fler. sen bestämde vi oss för att åka till lindö och festa så det gjorde vi, men när vi kom dit så var det bara tre pers där.. så vi åkte hem till mig igen, och drog hit lite folk.. och det blev ju som det blev, ingen kommentar.. när ska folk mogna egentligen. =/ skapligt arg på det, sjukt onödigt.
idag har ja inte hunnit göra något förutom att städa.. alltid lika kul . nu ska ja äta lite frukost iallafall, om ja får i mig nåt. tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback