skolan igen =/

trååååkigt. ja orkar egentligen inte med skolan. och jag har slutat, så ja ska röra mig hemmåt när som helst.. idag i skolan hade vi först musik, alltid lika trevligt. vi är ju så duktiga ;) det går  ju frammåt iallafall. och efter musiken hade vi engelska, segt. och sen mentorstid.. sen vare lunch och då käka vi, och sen gick vi typ hit. och egentligen ska ja ha spanska sen, men aa.. ;p så aa nu sitter man här och vet inte riktigt hur ja ska göra jag blir skapligt tveksam.. vad ska man säga, liksom? men aja nu ska jag röra mig hemmåt. hejdå.


nu då, är man hemma. gör inte ett piss.. sitter och snackar lite med folk på msn och sådära. utveckligssamtalet förut gick väl iallafall helt okej.. inte för att det var några bra nyheter direkt, men jag är väl van vid skiten ;p.. men idag var ja i skolan från 08.00 till 18.00! fatta va länge. jävla utvecklings samtal kvart över 5, vafan är det för en tid att lägga ett samtal på :p men men..
jag har kommit fram till att ja ska skita i allt! ja ska försöka leva trots alla jävla problem, vafan tänk på barnen i afrika! ^^ och här går vi och tycker synd om oss själva p.g.a kärleken och andra saker. nu är det skärpning! man lever bara en gång, och lev livet då! det är mitt råd i varje fall, för det blir inte bättre av att man springer runt och är ledsen.. och visst att man har rätt att vara ledsen ibland, men det är bättre att bara skita i alla problem och va happy liksom :D fan så ska ja göra från och med nu.. tjoho, som sagt, tänk på barnen i afrika. men jepp... så ligger det till nu ;D men hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback