tired

ja är så jävla trött, men ändå på värsta festhumöret!
ska bli skitkul ikväll! just nu håller jag på att fixa mig och sådär och snart ska ja käka lite, sen kommer johanna hit och då ska vi fixa massa grejjer.. sen vid halv 11 (?) så drar vi väl iväg till lokalfesten. jag är stressad som fan fast ja egentligen inte behöver stressa ;p (jag skriver väl för att avstressa mig lite, hehe) det är johanna som borde va stressad, tihi ( a ) iallafall så är det vad jag vet mycket trevligt folk som ska dit.

för övrigt så är det looooov nu :D helt underbart.. fast för mig blir det en hel del plugg på lovet.. men får iallafall sova massor! och partiiee.. men nu vart ja iallafall lite stressad för ja har faktiskt en del att fixa och pappa kommer om ca en timme ;o så jaao, ja måste käka fan.. aej ja har ändå inget intressant att skriva, ska jag va ärlig vart jag bara mer stressad höhö. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback