yeaah

hum, vet inte riktigt vad jag ska skriva eller vart jag ska börja. nu gör jag ingenting, kom nyss hem från johanna. igår orkade vi inte göra nånting så det blev en filmkväll hemma hos johanna, sen låg vi och prata till typ halv 7 elr nåt på morgonen, haha. så vakna vi vid halv 11 elr nåt och va typ döpigga så vi gick upp och åt frukost och sådära, och sen skulle hon träna så nu är ja hemma, som sagt.. ;p ska fixa mig och sådär sen ska ja gå ner till stan och möta johanna igen, så ska vi gå där ett tag typ.. inte en an ing om vad ja ska göra ikväll. 

imorn blire fest iallafall, det kan ja lova ;D ja kommer aldrig bli frisk för varje gång ja börjar bli frisk så festar ja så dan efter är jag jätteförkyld igen, taha. men det är värt det.. men nu måste ja göra iordning mig, kissiluu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback