allt blir inte alltid...

..som man har tänkt sig. men helgen har ju vart ganska bra iallafall ;p i fredags vart det bara att tare lungt me sofia och så. hyrde filmer och sådär :) kul (y)

igår då; vi drog på lite förfest i haga, sen hem till mig igen.. vid 9 elr nåt så kom några tjejor. hade riktigt kul hemma hos mig om jag får säga det själv :) mycket trevligt folk. sen drog vi till royal, inte tråkigt direkt.. men det kunde vart mycket roligare om man säger så. sen efter det så drog sofia och jag och käka pizza, och sen hem till mig. sov gjorde vi då :D skönt. men väldigt lyckad kväll vill ja säga :)

idag har jag bara tagit det lungt, städat och fixat efter igår :) och imorn ere skola igen. usch.

tack tjejer för en väldigt lyckad helg :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback