sjuk

kul att man är typ sjuk då. suttit hemma hela dagen, bara sovit typ.. jag kan säga att jag fan hellre är i skolan än att vara sjuk. fast sova är ju skönt.. ^^ sugen på glass är jag också. men nu måste ja diska.

hejdå ;p

jag är sjukt hungrig men vill inte äta. vill inte ha mat, är inte alls sugen.. ja vill ha glass igen. seg dag kan ja säga.. men imorn måste ja till skolan, plugg plugg plugg! orka. men nu ska ja se OC. pöss ;p



jepp, tredje gången idag som jag skriver då :p har ändå inget bättre för mig. eller ser på nån film nu som är helt okej. ska väl sova snart.. förresten så hatar jag vinter! jag blir så jävla nere. speciellt nu när jag är sjuk också. känns inte som ja orkar nånting, inte träffa folk eller nåt. men hoppas det går över snart.. kan ju inte va deppig hela vintern.. knarkar tabletter gör ja me, käkat alvedon hela dagen. blääää, jag vill ha sommar! så jävla skönt skulle de va. lov, slippa skolan.. allt. men men, det är ju ett tag kvar. 18 veckor kvar till sommarlov! fuck allt annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback