-

Hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika.
Vad har du för jeans storlek? 26-27 / 32-34, tror jag.
Vad har du för skostorlek? 36-37
Vad har du för tröjstorlek? XS/S/M - beror på vad jag ska ha för slags tröja. 

SENASTE PERSON SOM..
Du pratade med? pappa
Du pratade i telefonen med? johanna
Du gick på bio med? johanna
Du gick på stan med? syrran
Du kramade? johanna
Som såg dig gråta? de vet jag inte.
Gav dig beröm? Holken, på jobbet (;

HAR DU NÅGONSIN..
Sagt jag älskar dig, och menat det? jepp
Bråkat med ditt husdjur? haha ja.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Inte vad jag kommer ihåg.

STUFF..
Är du ensam nu? aaa, eller nae pappa är hemma men inte här.
Låtar som fastnar i ditt huvud? dåliga låtar.
Vill du gifta dig? vet inte, om det känns rätt så.
Vill du ha barn? aaa
Tar du droger? nej :p
Vad är du mest rädd för? typ, spindlar.
Vilka kläder sover du i? hemlis
Vem hatar du verkligen? tänker jag inte säga här.
Varit kär? jorå
Kört en bil? nae, eller jag har styrt :D
Har du ett jobb? jupp
Gillar du att ha folk omkring dig? ibland (:
Är du ett hälsofreak? haha näe.
Har du någon tatuering? nepp.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..
Gråtit? nae
Köpt någonting? jaaa
Varit sjuk? nä
Sjungit? ja
Sagt  - jag älskar dig? nej.
Träffat någon ny? näe
Saknat någon? njaaa.. svårt att svara på.
Kramat någon? ja.

VILKEN..
Tidning läser du? jag läser aldrig tidningar ;o
Buss åker du oftast? jag åker nästan aldrig buss..
Frisyr har du? ehm, ja det är brunt iaf.. och ganska långt.
Dag du fyller år? 21 oktooober :)



slutade jobbet ganska tidigt idag, hade inte så mycket att göra. så nu är jag hemma och så ska jag snart äta, och sen om en stund så ska jag träffa johanna så ska vi hitta på något skojj. någon som är på? (:

jag använde 5 gånger på två och en halv mening.



och nu är jag hos johanna. vi ser på pussycat dolls, och så har vi hyrt en film som vi snart ska dra igång. sen ska jag sova här och imorn blire jobb igen.

Kommentarer
Postat av: sara!

5:e reserv? JAG HÅLLER TUMMARNA :D:D <3

2007-07-04 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback