-

idag har jag suttit hemma hela dagen tills pappa kom och hämta upp mig och då åkte vi till farmor och farfar och åt mat och fika och sådära, kom hem ca 10.. fy tusan vad dom pratar domdär, och sen var det nån gubbe där som slängde mat på mig också (av misstag), men då ville jag gå hem. fast ja visade det inte, jag var bara så trött och sur och ja, orkade inte va där.
och nu är jag också jävligt arg. eller ska man säga avundsjuk? men sköt er själva förfan, jävla tofflar. ni båda två borde väl ta hand om erat eget liv ist, låt mig och mina vänner vara..

fyfan va ja längtar tills på lörda, ska bli så sjukt skönt att komma bort från allt i en vecka, det behöver jag verkligen. är så jävla trött och sur på allt och alla här hemma.
ooooooooh..

om inte imorn blir lyckat så vet jag inte vad jag ska ta mig till.. bita ihop tills vi åker antar ja. men imorn ska bli en bra dag :) en heldag med johanna kan väl aldrig gå fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback