depp

vad allt känns deppigt just nu.. livet jävlas med mig.

precis allt känns förjävligt.. jobb, skola, sommar, kärlek, vänner. kan det bli sämre? allt detdär går åt helvete, undrar om jag har en otursvecka. dethär är inte alls sommarn som vi förväntade oss. både johanna och jag är riktigt deppiga just nu, och vi får va det en stund men sen ska vi rycka upp oss tillsammans. vi har ju iallafall varandra (: när jag är hemma från öland och hon från gotland, DÅ börjar mitt lov och jag ska spendera det med johanna. och fler förhoppningsvis..

så kan det gå ja, frågan är vad jag ska göra nu.. onödigt att kämpa för något man aldrig kommer att få, men tungt att lägga ner. men vad jag än gör så blir det fel. borde kanske stänga av totalt..

johanna och jag kör våran grej för att bli på lite bättre humör
-If you love life, show it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback