idag gick allt åt helvete..

det började med att vi vaknade hos johanna, klockan ringde vid 8, men vi låg kvar... sen säger johanna att klockan är tjugo i 9, men vi orkade inte bry oss. tio över 9 ringer min syster och frågar om vi gått upp än, men det hade vi ju inte. så då var vi tvugna att gå upp och fixa oss, sen gå ner till stan. johanna gick och sola, jag mötte upp syrran. både johanna och jag var så jääävla trötta, fy tusan. och jag som var tvungen att gå på stan, med en väska som vägde ton. men det blev inte så länge som tur var. när jag kom hem somna jag i typ en halvtimme, sen var det dags att gå upp och fixa sig och sen dra till jobbet, jag sov istället för att käka och det var ju inte så jävla smart. jag kommer till jobbet aphungrig, aptrött, och med en mensverk som var outhärdlig. så allt gick så jävla dåligt och jag gjorde fel hela tiden. det är inte så lätt att jobba när magen skriker efter mat och ipren. klockan fem tänkte jag: ja, snart kommer syrran och säger att vi ska gå och äta. och jo, hon kom.. men jag fick inte äta för vi hade så jävla mycket att göra. så då fick jag stå ut ända fram tills 7. men efter lite mat vart jag piggare och det gick bättre, halv 9 var jag klar för att gå hem. så ca 9 var jag hemma, skönt. och nu är klockan kvart över, och jag vet inte vad jag ska göra ikväll. pappa skulle tydligen ut och äta och sen parta lite, så jag är ju ensam iaf, skönt.. men är fortfarande trött så känner att jag inte orkar göra så mycket. men johanna och jag sitter och pratar om att träffa lite folk, men vilka? alla har blivit så tråkiga nu för tiden..

jag förstår inte hur en enda människa kan påverka en annan så mycket.. hur man kan trycka ner någon så hårt, och vara helnöjd med det. fyfan, jag förstår inte varför jag lät dig hållas. men å andra sidan, vad kunde jag göra åt saken? hatar dig fortfarande, blä.
och jag förstår inte heller hur en människa kan ge en annan så dåligt rykte. VI SITTER INTE IHOP! kan folk förstå det? släpp detdär vafan, allt var ju ändå bara skitsnack.. bara för att hon/han är på ett visst sätt behöver inte det betyda att jag är likadan, bara för att hon/han är min vän. folk kan väl skaffa sina egna uppfattningar om personer, man behöver inte tro på allt man hör. tänk på det..

"I told you!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback