rihanna

vet inte varför, men jag har börjat gilla henne sååå mycket.

Rihanna - cry
Rihanna - good girl gone bad
bästa..

om några dagar åker vi. jag har massa grejjer jag måste köpa innan.. bikinis till exempel, och ladda mobilen måste ja.

idag blev det ingen utebio för min del, jag orkar verkligen inte. är skit trött och vill ha pizza.. jag och min syster har varit skitsugna på nåt hela dagen, men vi visste inte vad. så gick vi och köpte massa godis men kom på att det var pizza vi ville ha.. men då var de försent. ska snart gå och lägga mig..

jobb imorn igen, men denhär veckan bestämmer jag hur många dagar jag ska jobba och det blir skönt, så om de är bra väder i veckan kommer ja inte jobba så mycket. hoppas..

gonatt

Kommentarer
Postat av: M

Saknar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback