snodde av johanna.

BRUKAR DU :

Titta på dig själv i spegeln: allt för ofta
Gnälla: nja, när jag har något att gnälla över vilket är ganska ofta.
Skrika: näe
Sova: ja, eller jag sover väl lika mycket som alla andra? fast kanske lite längre.
Ha ångest: ibland
Ta mediciner du inte borde ta: nej
Vilja dö: nej :p
Drömma mardrömmar: mm det händer
Ta droger: neeej
Försöka vara annorlunda: naej, jag försöker väl vara mig själv även om det inte alltid är så lätt.
Klä dig i svart: det händer
Gå till kyrkan: nej
Gå i skolan: ja :p
Röka: Nej
Ljuga: NEJ
Lita på folk: beror ju på vem det är. men nae.

VEM :
Saknar du: min mamma.. :(
Vill du döda: ?
Rörde dig sist: Holken på jobbet, han slog mig på skjärten.
Vill du slå: nämner inga namn.
Vill du kittla: ingen just nu för det orkar jag inte.
Kramade du sist: johanna
Skrek du på sist: pappa
Vill du vara som: vet inte..
Sårade dig sist: hemlis
Vill du bli galet full med: elin eklund och angelica :D
Fick du sms från senast: min syssling (:
Ringde dig senast: pappa
Är vackrast på jorden: inte vet jag.
Älskar du mest: det vet jag inte.. dom jag älskar ligger nog på samma plats. eller pappa kanske ett snäpp högre.

HAR DU:
Någon skada: inte vad jag vet :o
Färgat håret: ja,  har haft allt för många färger.
Brutit några ben: jaaa.
Några piercings: öronen
Egen dator: ja, eller inte en fungerande men det ska det snart bli ändring på (:
Bra självförtroende: nej, inte speciellt.
Tagit nakenbilder: hah nä.
Sagt jag älskar dig till någon i dag: ja, min mamma..
Varit kär: tror det.
Lämnat landet: jaa
Rymt hemifrån: mm
Gjort något olagligt: mm.

HUR :
Går du: normalt, hoppas jag?
Springer du: snabbt :D
Svarar du i telefonen: olika, i mobilen säger jag nog för det mesta: mm hallå, eller aa. men ringer någon hem så svarar jag med namn.
Mycket pengar har du: vet inte riktigt.
Tjänar du pengar: japp :)
Ofta bäddar du sängen: nästan aldrig.
Ofta diskar du: 2-3 gånger i veckan typ.
Många stör du dig på: några stycken
Ofta träffar du din familj: jag träffar min pappa varje dag, dom andra mer sällan.

TROR DU :
Att du kommer bli något: hoppas på det.
På rymdvarelser: ja, kanske.
Att folk tycker om dig: vet inte, en del iaf hoppas ja.
På ett liv efter detta: nej
Att fiskar kan tänka: nae jag tycker dom verkar så blåsta
Att du kommer leva länge: ....

VÄLJ :
Katt eller hund: båda
Vit eller svart: svart
Varmt eller kallt: varmt! fast inte när man ska sova, hellre kallt då.. sådär skönt kallt.
Vatten eller land: båda
Telefon eller internet: båda
Musik eller tystnad: är jag på skitdåligt humör och inte vill höra några ljud alls och bara vara ifred, så tystnad. men annars musik hela tiden.
Bok eller film: film

och NU ska jag sova, (två timmar senare).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback