stressigt

kom hem från jobbet nyss.. fyfan vilken jävla dag.
det gick åt helvete för allihop.. och torsdagar som är värst, det är alltid skit stressigt, och det blir ju inte bättre av att maskinerna pajjar och papper tar slut osv. nya mappar med, så dom var snorhala och ramlade ur handen på en hela jävla tiden. jävlapissdag alltså. brukar vanligtvis käka vid 5, men idag gick vi 7. aphungriga, irriterade och stressade slänger vi i oss maten för att sen gå ner och göra klart allt. stackars linda. men som tur är att när vi gör fel kan vi skylla på, "äh, vi är sommarjobbare vi kan inte allt".
så vid kvart i 9 var det dags för mig att åka hem.. skönt.

på lördag bär det av till söderköping med familjen + mormor. ska käka på restaurang och så. mys.

om jag får som jag vill får jag annat för mig i helgen med, hoppas på det (:

bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback