trött som tusan

igår då så kom tjejorna hit, och sen så drog dom direkt. iaf carro och malin som skulle gå och hämta öl, så det blev bara tessan och jag kvar. sen skulle vi tydligen till emilio så vi sprang nästan hela vägen och sen när vi kommer fram så ska vi gå, jag som var så kissnödig. så vi halvsprang till resecentrum från marielund, (tog en kisspaus på vägen), och sen tog vi bussen till sörping. på bussen träffade vi några killar som typ också skulle dit tror jag, fast dom kom aldrig sen, dom skulle visst på en annan förfest först och ah. när vi kom fram var det verkligen inte mycket folk, men vi hade kul ändå :) vi körde kläd-poker med, gick inget vidare för mig kan jag säga, verkligen inte.. tur att bussen gick så vi var tvugna att dra. så då tog vi iaf bussen hem, elr egentligen skulle ja ut till tessan i svärtinge och så skulle vi gå och bada, men jag orkade inte åka till svärtinge så jag gick av vid söder tull. sen skulle jag gå hem men gick förbi mc donalds på vägen, först träffade jag carro och lisa, sen såg ja corre och jojo, då vart ja glad :) sen träffa jag fanny, sara och någon mer. haha så sköna är ni tjejer, garvade ihjäl mig åt sara inne på toan ^^ haha. aja sen så gick ja hem och hade ju vägarna förbi bomullsfabriken, så passade på att hälsa på pappa med. sen gick ja iallafall hem haha, och så prata jag i telefon ganska för länge, och sen kom syrran hem och efter ett tag råkade jag nog lägga på. sen åt vi, jag gjorde sallad. sen senare gick vi och la oss. skönt. skojj kväll iaf :) thank's girls !

vaknade typ halv 1 först.. av min yra syster..

- gud vilket skönt rum du har att sova i, mörkt och så.. jag skulle kunna ligga och sova här hur länge som helst... men det kan jag ju inte.
sen gick hon upp, och två timmar senare kommer jag upp och hon ligger fortfarande i soffan och typ halvsover. alltid lika yr på morgonen..

imorgon blir det tandläkaren och sen jobbet igen.. på tisdag kommer johanna hem :)


Kommentarer
Postat av: sara

höhöh snygging :D <3

2007-07-01 @ 22:23:58
Postat av: Rebecca

mm okej men hoppas då :) du vet du några fler som sökt det och kommit in?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback