utebiotaajm

egentligen skulle jag vilja skriva om alla dagar jag inte har skrivit om, men det orkar jag inte. kommer inte in på internet hemma, bara msn.. knepigt. har haft kul iaf, jobbar för det mesta.

igår så var vi på fest i krokek, hos tim.. först kom johanna till mig, sen drack vi lite typ sen skulle vi möta andrea men hör att någon ropar josse utanför.. så där var hon, gick ner och mötte henne sen gick vi upp och drack upp sen till bussen. vi sprang nästan, var lite sena. men vi hann iallafall så tog vi bussen till krokek där markus mötte upp oss och sen gick vi vidare till festen. helt okej där. alla fick en del smällar. jag råkade slå johanna på näsan så hon fick ont, och sen ska johanna in på toan och jag tänkte följa med. men hon hann gå in och så säger jag: johanna, vänta. och hon smäller upp dörren, hårt som faaan, så jag får den på näsan. jävlar va ont det gjorde. sen skulle vi åka hem, trodde vi skulle få skjuts med det fick vi inte, så vi fick vänta på bussen i 40 min istället. sen tänkte vi att vi ville köpa korv, fast då hade vi inte pengar till buss. men jag och andrea kom på den smarta idén att spela att vi var från holland. och andrea kom nyss hem därifrån så hon hade två biljetter till amsterdam. haha, så när bussen kom så pratade vi engelska med chaffören och visade upp våra biljetter, han svarade artigt på engelska och sa att vi fick åka med. vi gick av vid stockholmsrondellen och gick och köpte våran efterlängtade korv. gott var det.. sen gick alla andra, och jag och andrea gick hemmåt. då sov jag nästan direkt. tack anton för att du lyssnade igår :) 
vaknade av telefon idag och mådde jättedåligt, så jag låg kvar i sängen.. sen orkade jag mig upp och åt en sjukt stor frukost, men gott var det. sen senare mötte jag johanna och så gick vi och mötte markus och nu är vi hemma hos johanna. ikväll blir det utebio, hoppas på en bättre film än förra gången..

egentligen har jag maaassor att skriva, men jag har glömt allt. så jag skiter i det, men hoppas att datorn snart börjar fungera hemma så kan jag sitta där.

jobba en vecka till, och inte mer om jag har tur. så då kan jag också få ha lite sommarlov :)

förresten så har jag fortfarande jävligt ont i näsan, och i morse så var jag helt röd och så har jag typ en pytteliten knöl på näsan, jobbigt.. och lite läskigt.

bye.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback