vilken kväll

åkte till sörping med mamsen, syrrorna, mormor och morbror.. kom fram och satte oss och åt, mat är nog det bästa som finns! vi var 6 personer, och käka för typ 15 pers. men gott var det, och efter det tog vi en varsin glass.. solen lyste på oss hela tiden, underbart. efter några timmar var det dags att åka hem, blev ganska stressigt.. gick hem till andrea och sen gick vi hem till mig, fixade lite grejjer sen ner och handla och sen upp till mig igen. drack lite oså, och sen mötte vi johanna och tog bussen till smedby. vi gick av där vi skulle, men att hitta dit var inte det lättaste. vi träffa emil och mangan på bussen tror ja dom hette, så vi gick med dom och yra runt ett ganska bra tag. men till slut hitta vi fram, och det var väldigt mycket folk där. var där ett ganska bra tag, och det väldigt kul faktiskt.. träffade mycket folk, natta bl a.. och mycket annat folk, många man kände. sen var det dags för mig och andrea att gå hem men vi tyckte att det skulle bli väldigt jobbigt. så jag kom på att min mormor bor ju där precis, ca 100 meter bort. så vi gick dit, halv 3 på natten och plingade på. stackars mormor.. vi sov där iallafall, åt lite innan vi somna. sen idag vaknade vi typ 10 eller 11, undrade vafan vi gjorde där. sen kommer hon in och allt börjar klarna upp.. vi gick upp och åt lite, och när vi sitter där och äter frukost så kommer mormor med en burk sniglar som hon blockat på sin tomt, och undrar om hon ska steka dom åt oss.. och sen börjar hon prata om hur slemmiga dom är och då var man inte så matsugen längre. hon är ju för skön.. sen skulle vi ta bussen hem och när vi satt och väntade så kom johanna gåendes där. hon hade sovit kvar hos olle och hade ingen aning om att vi sovit hos min mormor, så vi lurade henne att vi hade sovit i en buske.. och att en igelkott kom och pussade andrea i pannan. det låter ju ganska trovärdigt faktiskt så johanna trodde på oss. men sen sa vi att vi skojjade lite, sen kom johannas pappa och vi fick skjuts hem istället, skönt! gick till andrea och hämtade lite grejjer, sen gick ja hem. väldigt kul kväll faktiskt :)

idag blir det nog utebio, är så jäkla bakis så frågan är om jag orkar.. skulle ju vara mys.

nu äre maaaat, hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback