bada

yes, idag blev en härlig bad-dag. första doppet i år.
trodde det skulle va kallt men det var helt okej faktiskt.. jag som brukar va så mesig.
åkte ut till mårängen med familjen, riktigt mysigt.
vi kom fram till att jag och min storasyrra alltid mobbar våran lillasyster.
inte bra inte bra.

igår var jag hemma hela dagen tror jag.
sen så fixade vi oss och drog till malin och tog några öl.
sen skulle vi hjälpa några killar med nåt men det gick ju som det gick.
sååå vi drog till folkparken och var där, malin försvann..
gick till nån fest i haga men hann bara vara där en stund innan alla skulle dra.
så vid 2 var vi tillbaks i folkparken men då var det inte lika mycket folk.
så var där tills det blev ljust, då drog vi hem.
helt okej kväll iallafall :)




jag saknar redan skolan. elr inte så att ja vill till skolan, men ja saknar haga.
och även om ja inte gillade alla lärare så saknar jag dom..
och jag kommer göra det mer när jag inte går på den skolan.

först har vi ju hon som alltid är så sträng och tjurig, men jättesnäll när det verkligen gäller. och hon drar allt till med några skämt ibland så man till och med skrattar lite, men hon tar ju i för mycket. -Berit

sen har vi han som ser äckligt pervers ut. det är nog något med hans ögon och gångstil som gör att han ser kåt ut hela tiden. men snäll är han. - minns inte vad han heter just nu haha.

och så har vi Britta som alltid tar ögonkontakt när hon pratar och inte släpper med blicken förrän man börjar prata med någon annan. och varje gång hon pratar så gör hon olika miner och grimaser.

nu till den sötaste av dom alla.. alltid springer runt och ser så yr ut, och pratar så sakta att man hinner somna innan hon sagt klart en mening. men hon är så söt och snäll och ser så rar ut när hon springer runt och yrar. -Kerstin

och självklart Leffe, han är nog den bästa lärarn. det är svårt att förklara hur han är, men han är så jäkla snäll. han kommer också med sina skämt men dom förstår man inte och istället mumlar något seriöst, när han sedan säger att han skojja. ae, i like him.

och så idrottslärarn, Robban, som då jag känner sen jag var så liten att jag inte ens kunde stå. han och Leffe ligger på delad förstaplats. så snäll så.

hoppas jag inte glömt någon nu, då är ja dålig.
iallafall så alla vet så är hagagymnasiet det bästa nånsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback