fesssst

jag undrar hur många rubriker som jag har skrivit party elr fest. allt för många känns det som.. ikväll blir det iallafall fest, carro malin och tessan kommer strax hit och så ska vi förfesta lite sen dra till söderköping på fest.

fick reda på idag att jag inte kom in, men ligger på 5:e reserv så chansen finns ju. men vem är så dum och tackar nej till stil och trend? så ae, men det blir handel på kungsgård iaf.. så inget mer haga för mig =/ fyfan vad jag kommer saknar er tjejer... och killar. men jag lär ju spendera de flesta av mina håltimmar på haga. om det blir några..

måste fixa klart mig, bye.

Kommentarer
Postat av: blomqvist

:(

Postat av: Elin

Så klart du kommer vara med oss ändåå <3

2007-07-02 @ 16:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback