fyfaaan

världens jävla baksmälla, jag har mått illa hela dagen. USCH!

sahrajävel har åkt till sthlm nu, elr hon åkte i förrgår tror ja. hur ska jag klara mig hela sommaren utan dig? skit också.
som tur är har jag ju min älskade johanna (:

igår blev det "fest". vi åkte ut till gransjönäs i åby.. det var väl helt okej kul sådära, men jag och johanna tog bussen halv 12. då gick vi till grand och mötte min far och hans vänner, sen gick johanna och träffa patte och jag gick hemåt, men när ja kommer till gården så är det nån fest där. jag känner inte mina grannar men full som jag var gick jag och satte mig och börja snacka med dom. det var trevligt, så satt jag där i nån timme kanske. sen började alla dra sig men då kom det in en tjej på typ 23 och sa att hon hade hört ljud och undrade vad vi gjorde. så jag snackade lite med henne sen bestämde vi oss för att vi skulle till trägårn(?), men hon ångrade sig och ville till otten så vi skulle dit. ja typ följde med henne hem och hon fixa sig och shit men under tiden jag väntade så kom jag på att jag var ganska trött, så jag ångrade mig och skulle gå hem istället. sen när jag var där på gården gick jag runt där inne och yra i ungefär 10 minuter och hitta ingen väg att komma ut.. till slut fick jag klättra över en stor grind, men jag kan ju garantera att det fanns en annan väg ut. men vettifan vart.. jaja sen gick jag hem och snackade i telefon nån timme, sen somna jag.

idag har jag legat i sängen heeeeeela dagen. fram till 7 eller nåt.
sen kom pappii hem med pizza, då blev jag hungrig. så ah, inte gjort något idag alltså. ska nog inte göra något heller, jag mår så jävla dåligt. blir nog en mysig hemmakväll med papsen.

tack för en kul kväll tjejor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback