hahaha

nu hittade jag faktiskt massa roliga historier hahahaha..


Det var lilla Lasse som frågade sin pappa vad en penis var. Lite ställd svarade pappan att det var ungefär som en slips. Lasses nästa fråga var vad mens är för något, och pappan, som inte visste vad han skulle säga sa att det var att vara röd i ansiktet. Efter det ville Lasse veta vad gruppsex var för nåt. Svaret blev att det är att skratta tillsammans.
Nästa dag skulle Lasse åka med bussen till skolan. Busschauffören hade på sig sin nya blårandiga slips, och Lasse, som ville vara artig, utbrast högt:
- Men vad snygg penis du har!
Busschauffören rodnade förläget, och då frågad Lasse ännu högre om han har mens. Alla i bussen hörde och började gapskratta, och då sa lilla Lasse:
- Nej men har ni gruppsex, jag vill också vara med!



Fröken till klassen:
- Vad är det som är grönt och hoppar i gräset?
Josefin:
- En gräshoppa.
Fröken:
- Bra, men det kunde också vara en groda!
Fröken:
- Vad är det som är litet och rött och som går att äta?
Jonas:
- En jordgubbe.
Fröken:
- Bra, men det kunde också vara ett hallon!
Pelle räcker upp handen och säger:
- Fröken får jag ställa en fråga till dig?
Fröken:
- Ja, Pelle.
Pelle:
- Vad är det som är hårt när det kommer in i frökens mun och mjukt när det kommer ut?
Fröken ger Pelle en örfil.
Pelle:
- Bra, men det kunde också vara ett tuggummi!


hah det roliga var ju att tjejen hette josefin dårå ;)



haha fyfan så dåliga:

Alla barnen hette Kurt, utom Sune, han hette Rune.

Alla barnen är friska utom Nora hon snora.

Alla barnen hade stiliga kavaljerer, utom Anette för hon hade armsvett.

Alla barnen simmade förutom lotten, för hon låg på botten...

Alla barnen var rädda för Hitler, utom Malin för hon var gift med Stalin.

Alla barnen hann över vägen förutom Johanna, rattfyllot hann inte stanna.

Alla barnen hade alla rätt på tipspromenaden, förutom Sahra, hon glömde svara!



visst är dom tråkiga? så himla tråkiga, hur kan man ha så kul åt jättetråkiga allabarnen- historier elr vad man säger. nääfyfan.

och så kom jag på att jag själv var lite rolig så ja tänkte ni skulle få veta..
när jag var liten, ca 4 år så skulle jag ringa till min farmor, på jobbet. jag var väldigt stolt över att jag vågade ringa och mamma satt brevid mig hela tiden. dendär växeln svara nivet och jag frågar snällt om jag kan få prata med min farmor.. (första tabben), hon säger senare att farmor är i tryckeriet (hon jobbade på NT), och kan inte prata i telefon just nu men att jag kan ringa om en halvtimme. jag säger okej hejdå och ska lägga på, och vänder mig om till mamma och säger glatt:
-nä, farmor var i turkiet just nu! :)
och sen hör jag hur hon i telefon bara börjar asgarva och mamma lika så, själv förstår jag ingenting haha. tja yrboll...

klockan är 3 och jag har inte lagt mig än, men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, godnatt. :)


 


Kommentarer
Postat av: M

& du var bara tuvngen att ta med den med Malin va ;D HAHA .. du är fett trög :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback