helgen dååårå

i fredags så var jag med sahra carro malin hemma hos sahra.
satt bara och snacka och så först och sen drog carro,
då satte vi på en film och det blev "crossroads".. en hel del tårar där haha ;p
sen sov jag och malin hemma hos sahra, riktigt trevlig kväll.

vaknade upp hos sahra och bara tog det lugnt..
sen efter ett tag drog sahra till krokek men jag och malin stannade hos sahra.
gick bara hem och duscha sen tillbaks till sahra, hon var fortfarande inte hemma.
sen kom malin igen och vi fixade oss och sådära och sen började det komma folk.
sahra hade dårå kollat fel på bussarna så där satt vi hemma hos henne,
5 tjejer, medans hon satt fast ute i krokek. så det vart lite jobbigt,
men hon kom hem vid 7 och då vart det stressigt för vi skulle ju förfesta.
hade ungefär en halvtimme på oss sen skulle vi få skjuts till ljunga.
så halv 8 drog vi till ljunga, en jäkla lång väg ut.. men till slut kom vi fram,
och väl där var det kul. mycket nya människor, och trevliga!
fotboll blev det också, kvällens höjdpunkt! dock väldigt ont i benet..
men det går över. tillbaks till festen - det var hos någon adam..
som sagt mycket trevligt folk, bl a johanna, elin, ida, malin och några.
mycket dans med :)
sen skulle jag och sahra hinna med halv 1 bussen, (om det ens gick nån buss då?)
så där gick vi på vägen, nästan sprang.. när vi insåg att vi hade väldigt långt att gå.
det kom en bil och vi bestämde oss för att lifta, och dom stanna ..
det satt några killar där som hade varit på festen,
och först sa dom att vi fick åka med för 500 spänn.. men det hade ju inte vi.
så dom åkte, men bara typ 2 meter sen stanna dom och sa:
-okej ni får åka med om  ni inte är dryga..
vadå dryga tänkte vi.. men vi sa okej visst, tack, snällt.
och sen satte vi oss i bilen och fick skjuts till stan.. snälla pojkar.

satte oss på donken och träffade några andra snälla pojkar.
var med dom ett tag sen tog dom bussen hem och vi gick också hemmåt.
efter den kvällen har jag fått en del att tänka på.. om inte allt bara var skitsnack.
det märker jag väl snart isf..

idag sov jag länge och sen mötte jag sahra och malin,
vi köpte nötter och sen gick och satte oss på en filt i parken..
riktigt mysigt.. sen gick vi hem och nu gör jag inget..

skola imorn, typ bara betygsnack.. sen mentorstid sen slutar vi.
tisdag äre också betygsnack sen beach-volleyboll med S2.
lediga på onsdag och sen avslutning på torsdag..
kan knappt tro det..

ajo, ska plugga nu.. hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback