IFK

vaknade 4 idag, jag förstår inte hur jag kan sova så jävla länge?! blir alltid lika chockad när jag kollar på klockan.

sen vid kanske halv 5 -5 bestämde jag och andrea att vi skulle på IFK, så dit gick vi, vinst med 3-1! härligt gubbar. sen där träffa vi maja och hennes kompis.. det var trevligt. majas kompis började snacka om förra matchen, och säger: ah vet ni vad som hände eller? det var en tjej som som skulle gå in till klacken och fastna i staketet. jag fatta direkt att hon snacka om mig men jag satt där och lyssna vad hon sa, till slut kunde jag inte hålla mig och sa: det var jag ;) andrea hade skitkul åt det hela matchen haha. aja...

sen gick jag hem och då var mamsen där, och så fråga hon om jag ville följa med till linköping imorgon och shoppa lite. och det ville jag ju såklart, så nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp tidigt..

hoppas du får det jävligt bra i grekland malin <3

Kommentarer
Postat av: M

rar du är min vän <3 & DETSAMMA :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback