kusiner :)

idag gick jag upp ganska skapligt, sen fixade mig och gick ner på stan lite senare.. köpte en del men hittade inte klänningen jag ville ha. sen kom papsen och hämtade mig, och så åkte vi till kusinerna. jag lovar, världens sötaste! har nog aldrig sett ett sötare barn än ronja, störtskön.

J: är det någon som är med på vattenkrig sen?
F: nja ja vet inte, vill inte förstöra mina kläder.
J: nä, inte ja heller egentligen..
C: jo men.. vi kan ju klä av oss ;)

haha christoffer än nog den perversaste 9-åringen jag känner. men så underbara.

och så måste jag säga att min älskade syssling har äntligen kommit hem! saknat dig sofia, och du ska veta att jag alltid finns här för dig <3

imorgon blir det att gå ner på stan med lillasyrran, kanske träffa big sis en stund också.

hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback