linköping

asså jag kan verkligen inte sova om nätterna, jag låg vaken till 7 i morse, och jag skulle upp 8. så jag sov en timme inatt och sen var det dags att gå upp.. väckte syster min sen fixade vi oss och sådär och sen kom mammi och så åkte vi hem till henne. sedan drog vi iväg till linköping, strosade runt ganska länge men jag hittade verkligen ingenting som jag ville ha.. så vi åkte hem. tillbaks i norrköping köpte jag hårfärg så nu har jag färgat håret iallafall, resultatet ska vi inte prata om..

kom hem och fixade lite och så nu sitter jag här, ska snart gå och lägga mig. känns som att jag kommer kunna sova inatt iaf.. imorgon blir det nog att gå ner på stan en sväng och kolla lite, sen till kusinerna på kvällen. mys.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback