sommarlooooov

det borde kännas så bra men det gör det inte..
jag har inga planer, jag har ingenting att göra om dagarna.
och så har jag inget jobb och det betyder inga pengar..
alltså kommer jag inte kunna göra något på hela sommarn.
och så är det ju allt med skolan, fyfan om det inte fixar sig.. då hoppar jag av.
och om det nu fixar sig är ju det bra, men jag kommer sakna alla såååå mycket.
alltså hade vi avslutning igår. allt var bra,
fram tills vi skulle säga hejdå till alla. då kom tårarna..
tänkte att jag inte skulle va ledsen för vi har ju sommarlov..
men när jag tänkte så fick jag bara mer panik över allt.

men men, det gick över. sen gick vi till La Gondola tror ja det heter,
och där var alla killarna. så käka vi sen gick vi till stan,
sen åkte vi hem till mig och sen till parken och satte oss.
sen kom niklas och sen mötte vi elin och drog till treornas utspring,
sen tillbaks till parken och sen hem till sahra och käka.
då bestämde vi oss för att gå på matchen, kom in för halva priset. yey.
tyckte det var tråkigt att stå upp så vi skulle försöka smita in till klacken.
(vi var inte helt nyktra), men jag fastnar där i jävla gallret.
så alla kunde se mig, lite pinsamt satt fast i typ 10 minuter ,
och typ 5 vakter kom och en av dom tog kort på mig och sa att det var det roligaste han sett.
jag bara skämdes. men till slut kom jag loss och sen gick vi.
hade ju tänkt festa på kvällen men så vart det inte, så 100 spänn åt helvete.
eller jo vi satte oss en stund på trädgårn med några killar haha,
det var riktigt mysigt.  men sen mötte vi johanna, och sen krille och sebbe. 
trevlig kväll vart det iallafall :D trots lite problem .. haha.

ska snart fixa mig och gå ner till stan och möta sahra,
sen blir det kanske fest ikväll.. jag vet inte men malin ville det så kanske.

heerrå.

Kommentarer
Postat av: blomqvist

För.. ää... jag sa ju inte att det skulle bli pinsamt? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback