summertimes

i lördags blev det en liten filmkväll hos johanna, bara hon och jag.
väldigt trevligt :)

i söndags vaknade vi och bestämde oss för att åka och bada.
så det blev en dag i ågelsjön, kom inte hem förren vid 8..
sen hade vi inget bättre för oss så det det blev att sätta på en film igen.

igår vaknade vi och var sugna på volleyboll, men det var tydligen bara vi och niklas som kände för det, så vi satt inne hela dagen.. tills vi hittade ett par killar som ville spela med oss, men vi hade så mycket att fixa innan.. så vi kom en halvtimme försent och missade dom med 30 sekunder.. sen gick vi hem, och då är min syster och malin hos oss, och dom ska till folkparken och spela kubb. då blev jag sugen igen, och ringde upp sahra och malin och försökte få med mig dom också. sahra nappade men inte malin, så då  var det jag johanna och sahra som traskade bort till volleyboll-planerna igen, så spelade vi resten av kvällen med sis och co, sen gick alla förutom ja och johanna som fortsatte fast med några andra som vi inte kände. jaja, väldigt kul var det iallafall. sen gick vi hem till johanna och såg på en film till. sen sov vi, och nu kom jag precis hem.

kändes ett tag som jag och johanna höll på att glida ifrån varandra, får inte hända!
så dessa tre kvällar hemma hos henne har varit mycket välbehövda.

idag blir nog nog volleyboll igen tror jag..

underbara sommarlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback