vänt på dygnet?..

igår var vi dårå hos jens på lite fest, men inte allt för länge vi drog vid 12 ungefär. då skulle vi tydligen ta en buss som gick halv 1 men det gick ingen buss halv 1 , så det blev att hem från lindö. tänkte att det skulle va jättelångt men det gick faktiskt ganska snabbt. så gick vi och åt pizza, iaf jag och elin dom andra kolla på haha. sen skulle vi till donken men det var stängt så vi gick hem till johanna och hämta lite grejjer, sen skulle vi hem och sova hos stoffe men jag banga. visste att om ja följde med skulle patte komma in och väcka mig 1 gång varje timme som natten innan, och jag var så trött och ville bara sova, haha. så jag gick hem istället..
förresten såg vi ungefär 40687420285 sniglar på vägen hem från lindö.

idag vaknade jag typ assent, 4 elr nåt. så gjorde jag inget sådär och sen typ halv 9 så mötte jag johanna och så gick vi en sväng, stötte på en person som jag absolut inte vill träffa just nu.. så skulle vi gå och köpa nötter och vilka kommer gåendes då, om inte patte och olle? då bestämde vi att vi skulle lira lite volleyboll, så vi gick hem till mig en stund sen mötte dom och så gick vi och spela. höll på att tag faktiskt, jag och olle var iaf bäst för vi vann båda gångerna..vilket teeeam. sen gick vi hem. och nu är ja inte trött och kan inte sova , det är inte bra.. hungrig är jag också men vågar inte göra nåt att äta för jag kommer väcka papsen. så får sitta här hungrig.

johanna åker till norrland imorn och ska va borta en vecka, sahra är i sthlm resten av sommaren, sofia är hos sin mamma i kiruna (i think?), så hur ska jag klara mig ? :S illa.

nu ska jag försöka sova, nattii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback