ååååkej

söndag. det säger väl allt.
slut på helg, skola imorn. blää.

helgen har vart skaplig.
fredagen var slapp. gjorde ingenting förutom gick
en runda på stan på dagen..

igår blev det att gå upp 6.00 och fixa sig sen åka och jobba.
jobbade i ungefär 3 timmar så det var inte så farligt ^^
efter det åkte vi direkt till stan, var där vid kanske halv 11.
så gick jag och syrran där ett tag, till 1 kanske. sen åkte vi hem till mamma,
och sen gick vi och sola. efter det åkte ja hem.
vi kom fram till att man hinner med väldigt mycket om man går upp tidigt :)
väl hemma så blev det att städa, skulle få gäster.
alla kom ca halv 7, och jag drog vid 9 (?)
iaf och då gick ja ner till resecentrum och mötte sandra ,
sen träffa vi moa och malin och sen kom johanna, och så
tog vi alla bussen till svärtinge. till ida och jacke :)
jag hade en ganska bra kväll, skämde ut mig gjorde ja me som vanligt.

tog bussen hem vid halv 1 tror ja, var hemma vid halv 2.

och när jag kommer hem äre full fart på alla hemma,

jäkla bra att ja kommer hem packad när släkten är där haha.

men dom var lika packade dom så det var ju kul, gick och la mig vid 3,

och då drog alla ändå.

idag sov jag, sen hjälpte till och fixa lite efter igår.
sen gick vi ut och gick en promenad i typ 1 och en halv timme.
kom hem sen och nu sitter ja här, ska ut och möta sahra och fixa en grej.

bye :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback