and hello again..

asså, sommar! så jävlajävlajävla skööönt!
angelica och jag har gått och garvat nästan hela dagen,
just för att det är så bra väder. blir på bästa humöret ;)
allt går min väg nu, även åt rätt håll med kärleken.

nu väntar jag på att papsen ska komma hem sen ska vi och handla..
innan det ska jag gå ut och gå har jag bestämt, härligt.
idag i skolan så var det några 6or som hade disney-konsert.
dom var sjuuukt duktiga, speciellt den lilla tjejen.
angelica och jag kolla 2 ggr ;p fyfan vilken röst hon hade,
ååå största söta. så vi bestämde oss för att vi älskar disney,
så vi ska ta en filmkväll och bara se på disneyfilmer :) mysigt.
någon annan som är på? ;)


kiss n' goodbye


nu då, käka nyss och klockan är ca halv 8 ^^..
idag måste jag vara uppe till 23.00..
igår gick jag faktiskt och la mig halv 9, bra gjort elr vad?
idag iaf ska ja se prison break som börjar 22.00.
längtat hela förra veckan! spännande..

hejhej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback