..but when I saw you two it hit me like a heartattack


började 9.40 med svenska , men hade bara lektion i en kvart för sen var det påsksamling i trapphallen. kulkul ;) massa folk som sjöng, kan va trevligt ibland. sen hade vi idrott, och då övade vi på dansen. det går framåt, och vi har kommit på en hel del nu. men vi har bara 1 gång kvar där vi kan öva sen ska vi visa upp, så lite stressade är vi allt. iallfall och efter idrotten slutade vi för dagen, 12.10. skönt skönt. men sahra och jag tänkte va duktiga och sitta kvar i skolan och plugga, men så vart det mer prat och skratt än plugg. så vid halv 3 ville sahra sätta igång ordentligt med pluggandet men jag och elin var inte på humör, så vi satt och störde sahra istället haha. kul det med, huhu. något arg hon blev. 15.00 drog vi hem, inget pluggande för min del idag. vi har ett prov imorgon på 2 och en halv timme. men ja känner att jag verkligen inte orkar, det får gå som det går. bläää. iallafall så efter skolan drog ja hem, sen vid 16.00 snackade jag med johanna och vi bestämde oss för att gå ner på stan, så en timme senare drog vi. hittade sjukt mycket grejjer jag ville ha, har dock inte råd med allt :p men la undan en jacka som ja ska köpa imorn, och så ska jag nog köpa skor och jeans och kanske ett linne eller något. vill köpa lite somrigt..
när vi nästan var klara på stan träffade vi sahra och natta, så vi hängde på dom en sväng. satt i stan och mittöver oss satt två tjejer som lyssna på musik och dansa, yeah! så vi satt där och snegla lite, njöt av musiken .. sen vart johanna hungrig och ville hem och äta, och då blev jag själv med sahra och natta.. haha natte hade ju damp iallafall. men efter ett tag gick vi och köpte godis till provet imorn och sen gick vi hemmåt. nu ska jag snart sova.

en skoldag, sen pååååsklov! fyfan va glassigt ;)

inte mycket planerat på lovet, förutom kanske grillning och fest i helgen.
jobb på lördag morgon igen förresten, klockan 7! fyfan så segt, blir det väl att ta det lugnt på fredag. på torsdag blir det fest iallafall, hagafest. får hoppas på det bästa! annars är det 100 spänn åt helvete :p
och på långfredagen är det tror jag, då blir det 50-års fest i Ljungby. ska faktiskt bli kul :) kommer sen hem på lördag kväll, får se då om jag pallar göra något. aajo, ska sova nu.. lika bäst.

this is the hardest story that I´ve ever told. (8)

skööön, huuu. 
BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback