cuuurling

yee, imorn är det curling med skolan då..
skulle vara roligt att se hur dåliga vi kommer vara, hah ^^
men det blir en kort dag, 11-13. det blir skönt iaf :)

idag har varit en trevlig dag.. ganska så slapp skoldag.
vid kvart i 1 skulle vi intervjua några pensionärer,
till projektarbetet vi håller på med.. först var det värsta problemen,
men det fixade sig till slut och vi fick våra intervjuer.

- .. och då var man tvungen att köpa nya kläder till varje dans, hur fan hade man råd med det?
skönaste gamlingarna ja träffat ;)

sen orkade ingen av oss åka tillbaka till skolan, missa typ en halv lektion? :/ no big deal.
drog hem, käka och sådär sen till dansen.. alltid så kuuul.
sen gick vi och köpte choklad och så, sen hem och käka igen ;)
så nu sitter man här och skriver, som vanligt. helt ointressant ;p
pratar med niclas på msn gör jag också, ingen annan pratar med mig :/

i helgen blir det antagligen en tjejkväll med elin, angelica, johanna och kanske fler?
vi tänkte typ käka och sådär, en festfri helg.. kanske ;)
kommande två helger efter det så kan jag bara festa på lördagarna.
blir jobb klockan 6 på lördagsmornarna.. fyyy. hur ska jag orka :/
men fredagarna blir lugna iallafall.

nu ska jag snart lägga mig och lyssna på musik skulle jag tro.
och nu vill jag ha sommar! det känns att den är påväg nu :)
vi ska göra sommaren -07 till den bästa! sjukt kul ska vi ha!


nattiiii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback