^^

17 punkter




1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
..bara i maj och juni, ofta i stor mängd. Hatten är nästan klotrund. (svampbok)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
en blomma ^^
3. Vad var det senaste du såg på tv?
sjunde himlen
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
20.00
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
musik, och pappa som rakar sig ;p
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
förut när vi var och handlade :)
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
ehm, msn.. en koversation med asken.
8. Vad har du på dig?
gråa tights, en vit lång tröja..
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
ja, något om angelica och elin..
10. När skrattade du senast?
åt pappa i bilen..
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
inte mycket, hyllor och ljus..
12. Vilken var den senaste film du såg?
national security med johanna.
13. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
åå, kläder och skor!
14.Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
hmm, jag är ganska öppen av mig så alla vet nästan allt om mig ^^
15. Tycker du om att dansa?
jaaaaa, mycket
16. . Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
pojken skulle heta Oliver, sötaste namnet ^^
17. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
yes, när jag gått ut gymnasiet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback