freeedens dag.

idag är det fredag och då borde alla vara glada,
för tänk er fred-dag. då borde det va fred jämt alla fredagar.
det kom jag på själv, smart va? så alla blir glada på fredagar :D
iallafall jag..

ooh nu "jobbar" jag med tema arbetet igen. segt.
har tema fram till lunch och sen äre engelska.
hur kul är det att sitta och ta reda på fakta om krut?
så jävla booooring.

imorn ska jag upp och jobba klockan 6 :| så ikväll blir de att tare lugnt.
någon som har nåt förslag på vad man kan göra? :) förutom fest .
imorn får vi se. skulle va bra om ja inte festa.

igår var det dårå filmkväll. kass film. men trevligt sällskap :)
askens sjuka kommentarer haha.
-asså, jag tycker inte om skabbiga miljöer.
-fan va gott det skulle va med våfflor.

+ att sahra och jag är bäst på att rimma!

haha ^^

pöss ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback