ge mig friiiid (8)

hej och hallå . underbar dag i skolan, slutade 5 :)
det är faktiskt ganska slappt nu, ganska mycket med tema arbetet.
sen åkte ja ner till stan och mötte sofia och sen heidi och fixade lite grejjer.
jag har inte hunnit mycket mer än så, kom hem precis nu.. väntar på att maten ska bli klar.

sista timmen i skolan hade vi musik, och jag, elin, sahra och johanna
skulle göra en talkör. vi hade riktigt kul när vi gjorde den,
men ännu roligare när vi skulle visa upp haha.
alla fyra satt och asgarva och kunde inte sluta,
snacka om att klassen måste varit trötta på oss ;)
men stolta är vi, riktigt bra var den, hah ;D

veckorna går så jävla snabbt, det är redan torsdag imorgon!
om ca 4 veckor ska jag till ljungby, på 50års fest ;)
jag kan säga att min kära syssling, min kära syster, och jag,
kommer nog spendera det mesta av tiden utanför festen ;)
ska bo på hotell och sådära, så vi ska väl försöka fixa lite egen dricka ;p

i helgen tror jag att jag bara ska ta det lungt, tro det eller ej.
jag ska göra mitt bästa för att inte festa.
johanna och jag har snackat om tjejkvällar och sådär,
så det kanske blir nånting sånt :)

förresten vill jag att alla ska veta att angelica sitter på lektioner och sjunger; ge mig friiid ;)
det var iallafall vad jag trodde, haha.

ska käka, puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback