heeej

nu är ja i skolan, kom hit faktiskt 20 i 8 :D onödigt tidigt, men jävligt bra för att vara jag.
(fick skjuts då, för slö för att åka spårvagn)


har datakunskap nu, klockan är halv 2.. slutar om en stund.. :) ska röra mig hemmåt då.
idag äre dans också :D fuuuuunnn.

återigen har vädret varit kanon ;) och jag mår lika bra.

-lite pinsamt i matsalen kanske? :$ haha, men jo vi är bra på att skäma ut oss ;)



så nu är ja hemma, ska snart gå och lägga mig.. tänkte komma i säng skapligt för en gångs skull ;p
har glömt att nämna att min syster har en utbytes student från danmark hemma, fram tills på torsdag.. och i söndags så var nästa hela gänget på 50 pers hemma hos oss. och jag kan säga att det finns sjuuukt mycket snygga killar i danmark, speciellt han i blåa skjortan, eller hur johanna? ;) aldrig sett snyggare ;p

nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback